Traieste cu pasiune si vei primi florile vietii !!!

Pasiunea pentru flori o am de mica, pot spune ca am mostenit-o de la tata, insa treptat mi-a fost intiparita mai mult in suflet de catre Alexandru Suciu detinatorul blogului http://avgardening.com/ . Va invit sa-i vizitati pagina si de ce nu poate va ajuta si cu un sfat. 🙂

Va prezin mai jos florile care imi infrumuseteaza fiecare zi !!!

Pe 30.11.2011 – am primit de sf Andrei cel mai frumos cactus numit EUPHORBIA MILII sau COROANA DE SPINI , nu este o floare pretentioasa are nevoie doar de lumina si cat mai putina apa pe timpul iernii !!!

30.11.2011

Image

12.02.2013 – si am crescut-o mare 😀

Image

Tot pe 30.11.2011 – am primit o frumoasa ORHIDEE, care imi face diminetile superbe prin florile ei frumoase ….

Image

CRACIUNITA un cactus superb, o planta frumoasa si senzuala care si-a primit denumirea deoarece infloreste in perioada Sfintelor Sarbatori ale Craciunului. Floarea mea a fost mai deosebita deoarece am primit-o intr-un aranjament cu totul special, va invit din nou sa accesati pagina http://avgardening.com/2012/12/05/bricolam-aranjament-floral-cu-craciunita/ , aici veti gasi toate sfaturile de care aveti nevoie.

Image

Am simtit nevoia sa-mi mai imbogatesc sufletul cu inca o floare pe numele ei AZALEE , aceasta se remarca prin florile sale in nuante rosiatice sau rozalii grupate in buchete. Este o floare destul de pretentioasa care adora caldura, lumina, insa nu trebuie expusa in razele soarelui. Trebuie sa aveti grija ce tip de apa folositi pentru udare, aceasta nu suporta calcarul, iar daca folositi apa de la chiuveta ar fi indicat s-o fierbeti inainte. 🙂

Image

Pe langa aceste minunatii ma mai pot lauda cu 2 bambusi, un banut si un ficus. Despre ficus am aflat ca este un bun purificator al aerului, informatie aflata de pe blogul http://avgardening.com/

Bucurati-va de lucrurile marunte din viata !!! 🙂